Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 11 juli 2014

Laatste schooldag: Bedankt!!

Kian heeft deze week zijn laatste week op de basisschool gehad. Na de zomervakantie gaat hij naar het Gymnasium. Sluit hij een periode af, poeh ......

Hij heeft 8 hele mooie jaren op de basisschool gehad!! Hij ging elke dag met veel plezier naar school en hij heeft hele leuke juffen en meesters gehad!!

Hij gaat natuurlijk niet weg zonder de meester en de juffen een cadeau te geven!! En met een moeder die haakt, kom je al snel op dit uit:


Ik heb omhaakte waxinelichtjes gemaakt naar dit patroon.
 
 
Daarbij heb ik ook voor iedereen onderzetters gehaakt, naar dit prachtige patroon!!
 


Ik ben zelf helemaal tevreden met de kleurencombinaties!
 
 Met veel liefde gemaakt en (hopelijk) met veel liefde ontvangen!!
Bedankt voor alles!!!
 
Liefs van Renate
 


12 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens unieke, vrolijke cadeautjes! Dat zal zeker in de smaak vallen!

    Fijn weekend!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn heel originele en persoonlijke geschenkjes die enorm gewaardeerd zullen worden. Juffen en meesters gaan dit super vinden !!

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een gaaf kadootje. Hier zullen ze blij mee geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Renate!!
    Als volgend jaar mijn dochter van school gaat zal ik hier vast nog wel eens aan denken....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super kadootjes,succes kian :D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Renate, van harte bedankt voor je persoonlijke attentie! Je weet, ik ben een grote fan van je!! Bedankt ook voor al je inzet en creativiteit voor ons schooltje!!!
    Heel veel liefs en vast tot gauw!!

    Juf Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik snap dat de juffen hier heel blij mee zijn! Heerlijk als je zo goed kunt haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your coasters and tea light holders are very pretty, lovely colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, so lovely gifts for the teachers. They are soo nice. Greetings, Sabine.

    BeantwoordenVerwijderen