Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 3 januari 2014

Speldenkussens / pincushions

 
Ik ben sinds een tijdje ook op Pinterest ( hier kun je mij vinden). Daar is zoveel te vinden! Ik doe er heel veel inspiratie op en er zijn zoveel leuke ideeën!!
Zo vond ik er laatst een leuk patroon voor een speldenkussen. Een speldenkussen heb ik (nog) niet, dus ....... heb ik het gehaakt!!


Hier kun je de link vinden van dit leuke speldenkussen!!
 
Ik had nog een patroon van een speldenkussen gevonden, gehaakt met een Afrikaanse bloem. Heel mooi!! Ik durf het bijna niet te zeggen ............., maar dit heb ik dus ook gehaakt.
En niet eentje, maar twee....
 


 
"Dat heeft Oma ook, een speldenkussen", zei dochterlief. Ja, Oma heeft ook een speldenkussen, namelijk een stukje schuimrubber waar ze haar spelden in steekt!
Nu niet meer, want ze wat moet ik nu in hemels naam met 3 speldenkussens?????
Mijn moeder vond de onderste de mooiste en deze staat nu te pronken op haar hobbykamer, naast de naaimachine.
 
Liefs van Renate

7 opmerkingen:

  1. Mooie speldenkussens heb je gehaakt!
    Pinterest is verslavend hé, ik weet er alles van.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee!!
    Ik bewaar mijn spelden in een oud doosje van de juwelier waar ik mijn eerste vriendschapsring met mijn toenmalige vriendje kocht...
    Maar inmiddels ben ik al meer dan 18 jaar met een andere lieve jongen getrouwd, dus eigenlijk past dat doosje niet meer bij mijn leven van nu.
    Toch eens onthouden voor een verloren uurtje, dat speldenkussentje!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voordeze leuke patroontjes, de mijne is nu toch echt wel aan slijtage onderhevig, miss. weer eens zo'n lieverdje maken? fijne dag ewn groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk! ik heb er ooit een van jacq gekregen welke ik nog steeds gebruik maar ik wil er zelf ook eens een maken, dankjewel voor je linkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merhaba iğneliklerden ben de ördüm, sizinkilerde çok güzel..SEVGİLER

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gehaakt! Ik word er helemaal vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen