Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

zaterdag 15 juni 2013

Baby poncho's

Aangezien er de laatste tijd veel baby's worden geboren in onze kennissenkring, heb ik 3 baby poncho's gehaakt. Naar het patroon van de poncho die ik voor mijn dochtertje heb gehaakt (gevonden via internet, maar ik weet niet meer waar...).
3 Roze poncho's gehaakt met het soft garen, dus lekker zacht! En niet zo heel veel werk (1 heb ik gehaakt tijdens een 3 uur durende autorit!).
1 Poncho is al cadeau gedaan, de 2 anderen wachten nog op een nieuwe eigenaresse!









Eigenlijk alle drie hetzelfde, maar met een iets andere afwerking (bloemetje/hartje)!!

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi...Wees vrij om ook maandag weer een creatie te komen linken op ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, mijn dochter vindt deze prachtig. zou je het patroon willen delen, ik zou deze ook wel eens willen proberen.
    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cynthia,
      De poncho's zijn ook heel leuk, al zeg ik het zelf. Ik heb er al verschillende gehaakt.
      Het patroon is niet van mezelf.
      Je kunt hier een patroon vinden: http://www.lemondedesucrette.com/2010/10/13/about-ponchos-and-pattern-d/
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
  3. Hoi Renate, bedankt voor de link en de supersnelle reactie.
    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige patroon! Zou je mij deze ook door kunnen sturen? Ik wil hem graag gaan maken. Alsvast hartelijke dank.
    margreetvanderscheer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo graag had ik van u dit patroontje gehad zou u het aan mij ook willen doorsturen , hartelijk bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo!
      Je kunt het patroon hier vinden:
      http://www.lemondedesucrette.com/2010/10/13/about-ponchos-and-pattern-d/
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
  6. Wat een leuke poncho zou ik hier ook het patroon van mogen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt het patroon hier vinden:
      http://www.lemondedesucrette.com/2010/10/13/about-ponchos-and-pattern-d/
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  7. ik zou graag weten hoe je het randje moet haken.groetjes Trix

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Trix,
      De poncho's heb ik al 2 1/2 jaar geleden gehaakt .....
      Zo te zien heb ik tussen de 3-stokjesparen/cluster van de laatste toer een x-aantal stokjes gehaakt. En dan tussen het volgende 3 stokjespaar/cluster een vaste of halve vaste.
      Groetjes Renate

      Verwijderen