Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

zaterdag 24 november 2012

Verjaardag nichtje

Vandaag hield mijn nichtje haar verjaardag. En zoals beloofd in een vorige blog zal ik laten zien wat ik voor haar gemaakt hebt!
Ik heb deze keer verschillende foto's gemaakt gedurende het hele werk:

 

 
 
 
Met dank aan mijn lieve moeder die de binnenvoering er weer in heeft genaaid!!
 
En dit is dan het eindresultaat:
 
 
Het is weer een tas geworden. Valt toch zeer goed in de smaak bij de meiden!
En mijn nichtje is er (gelukkig) dolblij mee!!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Renate.
    Prachtig die tas daar zou ik ook erg blij van worden als ik die kreeg.
    Wat is daar het patroon van?
    Je ziet ik ben een rondje over je site aan het maken.
    Geweldig leuke dingen heb je gemaakt.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marga,
    Leuk dat mijn blog je zo bevalt!! Moet er bijna van blozen ;)
    Deze tas heb ik gemaakt naar een patroon van Haken en Meer. Dit is de link:http://hakenenmeer.blogspot.nl/2011/06/patroon-beschrijving-voor-de-granny.html
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen