Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

woensdag 28 november 2012

Poncho

Vorig jaar heb ik een poncho voor mijn dochtertje gemaakt. Ik was toen nog niet zo lang bezig met haken en had nog geen patroon gevonden. Ik heb dus zelf maar iets gemaakt. Ik vond het wel moeilijk en het was ook veel werk, maar ik was (en ben nog steeds) supertevreden met het resultaat (en met het feit dat ik dit zonder patroon heb gemaakt).



Maar wit is ook maar wit, dus heb ik er ook een broche bijgemaakt in de lievelingskleur van dochterlief.



Maar nu is de witte poncho vrij klein aan het worden .......
En nu heb ik op internet wel een patroon gevonden voor een poncho. En wat blijkt: het is echt supereenvoudig!!
Op internet stond een foto van de poncho met vele kleurtjes. Zelf heb ik het gedaan met het garen dat ik nog had liggen: het mooie blauwe waar ik mijn (zachte) sjaal van heb gemaakt.

 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Renate,
    Ik ben via google op jou site terecht gekomen! Wat maak je een leuke dingen zeg!
    Heb je misschien het patraoon van deze poncho??
    Zou super leuk zijn.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariska,
      Het patroon van de poncho kun je o.a. hier vinden:
      http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2015/08/granny-stripe-poncho.html
      Groetjes Renate

      Verwijderen